کلاس های خبرنگاری برای اعضاء ارشد برگزار شد

اولین دوره آموزشی کلاس های خبر نگاری (کوله پشتی ) با حضور 20 نفر از اعضای موسسه و اعضای نوجوان و ارشد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

موسسه زانیاران کتاب یار سنندج از روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه سال 1402 اولین دوره آموزشی کلاس های خبر نگاری (کوله پشتی) خود را با حضور 20 نفر از اعضای موسسه و نوجوان و ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجتمع سنندج و سایر علاقمندان آزاد ادارات و شهروندان سنندج با مساعدت حمید رضا گوهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان  شروع کرد .

محمد اصلانی مدیریت موسسه زانیاران کتاب یار سنندج مجری برگزاری این دوره بود گفت : کلاس ها شامل خبرنگاری و روزنامه نگاری و مهارت خبر نویسی و گزارش خبرنگاری می باشد.

هدف از برگزاری این دوره از کلاس ها آموزش کودکان و نوجوانان و جوانان و ترغیب آنها برای مطالعه ، نویسندگی ، خبرنگاری میباشد. استاد این دوره ی آموزشی توفیق رفیعی متن نویسی و بهنام امیری گزارش و خبرنگاری از اساتید مجرب و کار آزموده در حرفه خود می باشند را برعهده دارد، که در پایان این دوره گواهی معتبر معاونت ارشاد اسلامی استان کردستان شهرستان سنندج به دانشجویان اعطا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =