کد خبر: 338756
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
تخفیف ویژه فصل بهار برای فروش ۲۰۰ عنوان کتاب

بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب‌ از انتشارات کانون پرورش فکری و دیگر ناشران کودک و نوجوان در سایت دیجی‌کانون با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این فروشِ ویژه، کتاب‌هایی با موضوع‌های گوناگون برای گروه‌های سنی مختلف از ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود.

این فروشِ ویژه از سوی مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود و به خانواده‌ها کمک می‌کند تا با قیمت مناسب‌تری کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

بر همین اساس ۱۵۷ عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری و ۴۳ عنوان از دیگر ناشران کودک و نوجوان به فروش خواهد رسید.

روایتی که جا مانده بود، تمشک‌های شیرین، همان لنگه کفش بنفش، بارون میاد شر شر گوشه به گوشه‌ی شهر، رستم و سهراب، با همین یک سنگ، ما ارمنی‌های این آب و خاکیم، خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند و گفت‌وگوی رنگ‌ها، از جمله کتاب‌های کانون پرورش فکری است که با تخفیف به فروش می‌رسد.

خواهران غریب، کومولوس من، پادشاه اخمالو و پری خوابالو، تاریخ ترسناک، زندگی از نگاه یک فضانورد، فرهنگنامه طلایی ورزش، پرندگان آهنین، فرهنگنامه تاریخ ایران و ساحران باروت (پیمان خون)، نیز از جمله کتاب‌های، دیگر ناشران کودک و نوجوان به شمار می‌رود که در سایت دیجی‌کانون با تخفیف عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید این کتاب‌ها می‌توانند تا روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت دیجی‌کانون به نشانی digikanoon.ir  مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را با نهایت تخفیف ۲۰درصدی تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =