اجرای طرح مرکز به مرکز در کنگاور و صحنه

در راستای توضیح سیاست‌های سال ۱۴۰۳ و ارائه‌ی اسناد فعالیت‌های کانون کرمانشاه، اجرای طرح مرکز به مرکز در کنگاور و صحنه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای توضیح سیاست‌های سال ۱۴۰۳ و ارائه‌ی اسناد فعالیت‌های کانون کرمانشاه،  اجرای طرح مرکز به مرکز در کنگاور و صحنه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: سیاست‌های ابلاغی ما در سال ۱۴۰۳ تحول‌محور بوده و در راستای اهداف کانون شکل گرفته است که بر اجرایی شدن آن باید اهتمام ویژه‌ای به کار بست و پیگیر امر بود تا به نتایج نهایی و اهداف مطلوب دست یابیم.
وی افزود: اسناد چهارگانه‌ای که در کانون استان تنظیم شده دارای نکات ارزشمندی‌است که پس از جمع‌بندی و متناسب سازی آن در راستای فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون استان جهت اجرا نمودن به مراکز ابلاغ گردید.
زنجانی تصریح کرد: ما با حضور در مراکز کانون کرمانشاه به تبیین این ابلاغ‌ها پرداخته و همکاران را توجیه کرده و این سیاست‌ها به بهترین شکل خود اجرا شده و اثرگذاری مطلوب خود را به شکلی فرآینده و برنامه‌ریزی شده داشته باشند و این نقشه‌ی راه به خوبی اجرایی گردد تا موارد مورد نظر در کانون تحقق یابند.
گفتنی‌است در پایان این نشست، مدیر کل کانون کرمانشاه از مربی مسئول بازنشسته‌ی مرکز کنگاور تقدیر نمود و از زحمات این همکار توانمند در سال‌های کاری وی در مرکز کنگاور تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =