اولین گردهمایی مسوولان مراکز کانون استان در سال ۱۴۰۳

نشست فصلی مسوولان مراکز ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرامون سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری گردهمایی یک روزه مربیان مسئول مراکز کانون استان، یکشنبه 26 فروردین 1403 در سالن جلسات اداره کل کانون استان اجرا شد.

در ابتدای جلسه روح‌الله واحد سرپرست کانون استان به تشریح سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و لزوم برنامه‌ریزی جهت اجرای فعالیت‌های پیش‌بینی شده در مراکز پرداخت. وی حمایت از طرح‌های خلاقانه و برنامه‌های فرهنگی مراکز را از برنامه‌های خود در سال جاری عنوان کرد و استفاده از ظرفیت خانواده‌ها، گروه‌های مردمی و جهادی به عنوان حلقه‌های میانی مراکز را مورد تاکید قرار داد. واحد برنامه‌ریزی در راستای طرح کارگاه‌های ویژه، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فعالیت‌های علمی و مذهبی در مراکز، کارگاه‌های فلسفه برای کودکان، پویش کتاب و کتابخوانی، برنامه ملی کانون مدرسه، علم و فناوری، باشگاه‌های قاف و طرح سیمرغ، برنامه‌ها، جشنواره‌ها و فراخوان‌های هنری و ادبی برنامه‌های مناسبتی و... را از جمله اهم برنامه‌های اجرایی در این سال عنوان کرد.

اولین گردهمایی مسوولان مراکز کانون استان در سال ۱۴۰۳

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فرایندی برای جذب و پایدارسازی اعضا خصوصا نوجوانان هستند که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان بهره‌ی خوبی از این فعالیت ها در راستای پرورش کودکان و نوجوانان برد.

بر اساس این خبر، روح الله واحد سرپرست کانون استان، در این گردهمایی ضمن پاسخ به سوال‌های همکاران، به راهبردهای مدیر عامل کانون اشاره داشت و یادآور شد: افزایش توان و ظرفیت سازمانی، ارتقای کیفی برنامه‌ها متناسب با نیاز مخاطبان، تعامل هدفمند و سازنده با دستگاههای اجرایی هم‌سو، به ویژه زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش و جمع آوری تجارب پیشین را از راهبردهای مهم مدیر عامل کانون دانست که با توجه به این راهبردها و استفاده از شیوه های جذاب و جدید زمینه اجرای فعالیت‌های موثر را در مراکز فراهم کنیم. استفاده از ظرفیت های عظیم گروه های جهادی فرهنگی، خانواده ها، خیرین، هنرمندان شایسته و متعهد ، ارتباطات برون سازمانی موثر برای تعامل ، هم افزایی و همکاری های مشترک از دیگر صحبت های ارائه شده توسط روح الله واحد در این گردهمایی بود. در ادامه کارشناسان مرتبط با واحدهای فرهنگی ، هنری، ادبی اداری ،مالی و... به تشریح فعالیت ها و برنامه ها پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =