پیگیری آموزش خانواده‌ها در حوزه‌ی تربیت و تحکیم خانواده با جدیت/در سال ۱۴۰۳ توسط کانون کرمانشاه

در نشست مجازی مدیرکل کانون استان با مراکز معین طرح آموزش خانواده، پیگیری آموزش خانواده‌ها در حوزه‌ی تربیت و تحکیم خانواده با جدیت، در سال ۱۴۰۳ توسط کانون کرمانشاه؛ طرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در نشست مجازی مدیرکل کانون استان با مراکز معین طرح آموزش خانواده، پیگیری آموزش خانواده‌ها در حوزه‌ی تربیت و تحکیم خانواده با جدیت، در سال ۱۴۰۳ توسط کانون کرمانشاه؛ طرح شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: ما خانواده را به‌عنوان ضلع سوم تربیتی می‌دانیم و همراه‌سازی خانواده‌ها در مسائل تربیتی و همچنین تحکیم بنیان خانواده مهم است.
وی ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان به‌ خاطر حمایت از این طرح بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان الگویی از هم‌افزایی دستگاه‌ها را در این حوزه به نمایش گذاشت و به نتایج مطلوب و اثرگذاری دست یافت.
زنجانی تصریح کرد: این طرح در سه بخش اجرایی خواهد شد یکی بخش نشست‌های عمومی ماهانه در شهر کرمانشاه، دیگری کارگاه‌های تخصصی در مراکز دوازده‌گانه و بخش سوم راه‌اندازی میز مشاوره در مراکز معین خواهد بود که ان‌شاءالله از ابتدای اردیبهشت ماه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اداره کل ورزش و جوانان استان و مرکز پیوند مهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =