کد خبر: 338963
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
بازدید 34
همکاری کانون البرز و گروه‌های مردمی افزایش می‌یابد

مدیر کل کانون البرز بر لزوم کیفیت بخشی و افزایش تعاملات و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و گروه‌های مردمی در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  ضمن معرفی فعالیت های شاخص کانون در حوزه‌ی کتابخوانی و قصه گویی در این نشست  به ضرورت شناسایی فرصت‌های موجود و ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و لزوم اشتراک گذاری این توانمندی ها در جهت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد.

این مقام مسوول افزود  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سعی خواهد کرد در بخش فعالیت‌های مادر – فرزندی و همچنین معرفی کتاب، کتابخوانی و قصه گویی و اجرای برنامه‌های مناسبتی همکاری ویژه ای را با گروه های مردمی داشته  و ظرفیت خانواده‌ها به ویژه مادران را شناسایی کند.

در ادامه در خصوص طرح‌های کتابخوانی مادران، آموزش قصه گویی به خانواده ها به ویژه مادران و  بازی‌های مادر- فرزندی و پدر فرزندی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در بخش پایانی این نشست خدیجه میرزایی، نماینده‌ی انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در خصوص فعالیت قصه گویی و تاثیر آن بر فرزندان برای افرادی که  از محلات مختلف شهر کرج مانند گوهردشت، جهاانشهر، فردیس، شاهین ویلا و ... در این نشست حضور یافته بودند،سخنانی را عنوان و ازحاضران دعوت کرد برای جذب مادران علاقه‌مندن به قصه و قصه‌گویی در محلات تلاش کنند.

همکاری کانون البرز و گروه‌های مردمی افزایش می‌یابد

گفتنی است این نشست صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =