احداث اولین آسمان نمای دیجیتال در شهرستان بروجن

دیدار سرپرست کانون استان چهارمحال وبختیاری با فرماندار شهرستان بروجن در فرمانداری این شهر در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری روح الله واحد سرپرست کانون استان در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون استان گفت: برگزاری دوره‌های ویژه نوجوانان به خصوص دوره‌های خبرنگاری دوره‌های انیمیشن دوره‌های نجوم و دوره‌های فن بیان  به صورت ویژه پیگیری می‌شود.
فتاح کرمی فرماندار بروجن اذعان امیدواری کردند که دوره خبرنگاری میتواند موجب دیده شدن نوجوان‌ها شود و آنها را از مسیرهای آسیب‌زا دور نماید.
سرپرست کانون استان در این جلسه گفت با توجه به اینکه در شهرستان بروجن کانون چهار مرکز فعال دارد (مرکز فرادنبه مرکز گندمان و مرکز بروجن و مرکز سیار گندمان) مقرر شد که با کمک فرماندار کمیته کودک و نوجوان در ذیل شورای آموزش و پرورش یا شورای فرهنگی عمومی تشکیل شود.
در ادامه فرماندار قول مساعدت داد که کانون به صورت دائمی در شورای آموزش و پرورش حضور فعال داشته باشد.
 در ادامه سرپرست کانون استان ضمن ابراز خرسندی از همراهی فرماندار بروجن گفت: لزوم احداث مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن را برای فرماندار شرح داد.
 در ادامه فرماندار بروجن مقرر و مصوب کرد که یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه جهت احداث اولین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص یابد.
وی در ادامه گفت با انعقاد تفاهمنامه فی مابین جهت احداث سریعتر آسمان نمای دیجیتال کار پیش خواهد رفت.

احداث اولین آسمان نمای دیجیتال در شهرستان بروجن
همچنین فرماندار در این جلسه از اثرگذاری هنر و فرهنگ در تربیت کودک و نوجوان توضیحاتی داد و تاکید کرد که حتماً همکاران مراکز به ویژه همکاران مرکز بروجن در جلسات شورای معارف شرکت نمایند و استفاده از ظرفیت خیرین را جهت احداث مرکز در شهر بلداجی با توجه به واگذاری زمین ۸۰۰ متر مربع الزامی دانست و قول پیگیری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =