کانون مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در آذربایجان شرقی

با حکم حضرت آیت الله دکتر آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه و رئیس بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی، کانون استان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی حضرت آیت الله دکتر آل هاشم در این حکم تاکید کرده است: انتظار می‌رود با انتخاب اعضای کمیته و با هماهنگی بنیاد غدیر و سایر دستگاه‌های اجرایی و موسسات، مراکز دینی و نهادهای مردمی اقدامات لازم برای اجرای حداکثری و مناسبت برنامه‌ها به عمل آید.

گفتنی است حجت الاسلام کاملی فر دبیر اجرای بنیاد بین المللی غدیر استان آذربایجان شرقی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن دیدار و گفتگو با علی بینش مدیر کل کانون بر اهمیت تبیین واقعه غدیر تعمیق فرهنگ غدیر برای آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در استان از اجرای گسترده برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی خبر داد. حجت الاسلام کاملی فر تحقق معرفت غدیری در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی برای اقشار مختلف از جمله کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف این برنامه‌ها عنوان کرد.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های مراکز کانون در تبیین و تعمیق فرهنگ غدیر تاکید کرد با مشارکت و همراهی بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌های گسترده‌ای در دهه امامت و ولایت با مشارکت کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =