کتاب «من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک»  بازنشر شد

کتاب «من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک» به نویسندگی پرویز امینی از مجموعه «کودکی نامداران» به چاپ چهارم رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوارها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم....»

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

در پشت جلد مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

کتاب «من سیدعلی اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک» در ۲۴ صفحه با قطع وزیری، تاکنون با شمارگان ۱۰هزار نسخه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۴۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه با آثار خود حضور دارد.

کتاب «من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک»  بازنشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =