کد خبر: 339367
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
بازدید 33
جوایز ادبی استان در دستان بچه‌های کانون همدان

هفته گذشته مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان همدان جوایز متعددی را در جشنواره‌های ملی و استانی کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون همدان، در هفته گذشته  مربیان و اعضای کانون پرورش استان همدان جوایز متعددی را  در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ملی و استانی کسب کردند.

ریحانه نوری، جوان برتر در جشنواره  جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" 

جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

در این جشنواره ریحانه نوری، شاعر و مربی ادبی کانون تویسرکان به عنوان جوان برتر در بخش ادبیات به خاطر مجموع فعالیت‌ها و رتبه‌هایی که در جشنواره‌ها و کنگره‌های ادبی کسب کرده بود، شناخته شد.

جوایز ادبی استان در دستان بچه‌های کانون همدان

عضو کانون تویسرکان رتبه اول در بخش داستان نویسی

دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان "دوست من کتاب" در تاریخ 13 اردیبهشت ماه در نهاد کتابخانه‌های استان همدان برگزار شد.  این جشنواره از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه ارسال شد. هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان کشور  مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب بودند.

در جشنواره دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در کتابخانه مرکزی همدان با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری برگزار شد. در این جشنواره زهرا ناصری، عضو ادبی مرکز تویسرکان رتبه اول بخش داستان‌نویسی را در گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال با داستان «کتاب کوچولو» از آن خود کرد.

در این مراسم از مربیان ادبی کانون، غلامرضا بکتاش، ریحانه نوری، مهدی طراوتی و محسن کریمی نیز تقدیر شد.

جوایز ادبی استان در دستان بچه‌های کانون همدان

تقدیر کانون‌یار همدان از جواد محقق، شاعر کشوری

پنج شنبه تاریخ 13 اردیبهشت محفل شعر شعرای کودک و نوجوان رضوی توسط اداره ارشاد  با حضور شعرای کودک و نوجوان استان برگزار شد که در این محفل شعر تجلیل از جواد محقق شاعر همدانی و کشوری صورت گرفت. که در این محفل شعر شاعران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان چون غلامرضا بکتاش، ریحانه نوری، مهدی طراوتی و محسن کریمی شرکت کردند. 

جوایز ادبی استان در دستان بچه‌های کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =