به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، «فرانک فروزانفر»، کارشناس مسئول اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، با هدف بازدید از فعالیتها و نحوهی ارتباط همکاران با مخاطبان و معرفی ساماانه «فواد» به مراکز کانون در کرج رفت.
بر اساس این خبر این مقام مسئول ضمن قدردانی از تلاشهای همکارانش در مراکز به ویژه در ایام اوقاتت فراغتی فصل تابستان و برگزاری کارگاههای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با شعار «تابستونتو با کانون بساز» و برخورد همراه با عدالت و کرامت با مخاطبان و ارباب رجوع، برلزوم تسریع خدمت رسانی به مخاطبان و اعلام سریع قطع شدن سامانههای ثبت نام مرکز به ستاد سخن گفت.
کارشناس مسئول امور فرهنگی، هنری و ادبی کاننون البرز ان البرز در این دیدارها که روز یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ انجام شد، گفت این سامانه که در حال حاضر از طریق خط تلفنی(۱۲۸)، شنونده صدای مخاطبان و ارباب رجوعهای سازمانهای مختلف استان است پس از قزوین به عنوان دومین استان در البرز اجرا شده و سپس به نوبت در سایر استانها هم خدمت رسانی خواهد کرد.
فروزانفر افزود این سامانه به شکایات آنی و فوری ارباب رجوع و مخاطبان در حوزه نحوه خدمت رسانی دستگاه و نه ماهیت کار، خواهد پرداخت.
وی در ادامه، عدم اطلاعرسانی قوانین و مقررات و فرآیندهای خدمت، عدم اطلاعرسانی شفاف و به موقع از تصمیمات اتخاذ شده، قطعی سامانهها و تجهیزات اداری و ارتباطی مرتبط با خدمت، عدم رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی، عدم رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، موکول کردن ارائه خدمت به زمانهای آتی بدون توجیه قانونی و عدم حضور همکاران بدون پیش بینی نیروی جایگزین را از مواردی دانست که مخاطبان میتوانند شکایات خود در این حوزهها را در سامانه فوریت های اداری( فواد) یا (۱۲۸) ثبت کنند.
این مقام مسئول همچنین بر نصب بنر معرفی سامانه فواد در محل قابل دید ارباب رجوع تاکید کرد.
او از کارشناسان واحدهای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش نیز خواسته است با حضور در مراکز از نزدیک موارد مرتبط با این سامانه را بررسی و به صورت مرتبط به شورای کارشناسی و مدیرکل کانون، گزارش کنند.