به مناسبت شب یلدا

تجلیل از برگزیدگان مسابقه هفته کتاب و کتاب‌خوانی به بهانه‌ی یلدا در مرکز شماره ۲ کانون استان قم

مرکز شماره ۲ طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه هفته کتاب و کتاب‌خوانی در ویژه برنامه‌ای به مناسبت شب یلدا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، به مناسبت شب یلدا مراسمی با این عنوان و تجلیل از برگزیدگان مسابقه هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شماره ۲ برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با جمعی از دختران و پسران مرکز تشکیل شده بود، معرفی شب یلدا و چرایی اهمیت آن در آداب و رسوم ایرانی، حافظ خوانی و شعرخوانی توسط اعضا و مربیان، قصه گویی، بازی و مسابقه‌ی ضرب‌المثل‌ها و اهدای هدیه و پذیرایی از آنان صورت گرفت.

همچنین به بهانه‌ی یلدا از برگزیدگان مسابقه‌ی هفته‌ی کتاب و کتابخوانی که در مرکز شماره ۲ برگزار شده بود نیز تقدیر بعمل آمد.

این مسابقه در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، در کارگاه ویژه‌ای پس از قصه گویی کتاب مرد جوان و خیاط حیله‌گر انجام گرفت که اعضا در ورک‌شاپی، به تصویرسازی این داستان پرداختند و پس از داوری آثار توسط مربیان محترم مرکز شماره ۲ و اعلام نفرات برتر در دو بحش دختران و پسران، نمایشگاهی از آثار برگزیدگان در دید عموم قرار گرفت.

با رای داوران در بخش دختران سه برگزیده و ۹ قابل تقدیر و در بخش پسران چهار برگزیده و ۷ قابل تقدیر مشخص شدند که جوایز آنان به شرح زیر به آنان تقدیم شد.

 نفرات اول:

جام برگزیده کتابخوانی+لوح تقدیر ویژه+کتاب مرد جوان و خیاط حیله گر+۵ بن استفاده رایگان از کافه کتاب مرکز۲ و خدمات آن+سرسوییچی عروسک نمدی

نفرات دوم:

لوح تقدیر ویژه+کتاب مرد جوان و خیاط حیله گر+۵ بن استفاده رایگان از کافه کتاب مرکز۲ و خدمات آن+سرسوییچی عروسک نمدی

نفرات سوم:

لوح تقدیر ویژه+کتاب مرد جوان و خیاط حیله گر+۴ بن استفاده رایگان از کافه کتاب مرکز۲ و خدمات آن+سرسوییچی عروسک نمدی

نفرات قابل تقدیر:

لوح تقدیر+۲بن استفاده رایگان از کافه کتاب مرکز۲ و خدمات آن+سرمدادی نمدی

گرایلی، مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری استان قم از محسن هیزجی مربی هنری مرکز بدلیل برگزاری ورک‌شاپ، طراحی و اجرای جوایز تشکر ویژه بعمل آوردند.

ایشان همچنین از مقدم‌پور، کارشناس هنری استان نیز بدلیل همراهی در برگزاری مراسم قدردانی کردند.