هم زمان با هفته ملی کودک؛

ویژه‌برنامه" کودک، نشاط و خلاقیت"با حضور استاندار یزد برگزار شد

پنجمین روز هفته ملی کودک با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل سازمان‌های فرهنگی استان و با حضور گسترده کودکان در پارک شعر و ادب یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه‌شنبه 19 مهر 1401، این ویژه برنامه در قالب 13 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی با هدف شناساندن فعالیت‌های خلاقانه کانون برگزار شد. کارگاه‌های ادبی شاهنامه‌خوانی، نوشتن خلاق، حافظ‌خوانی، شعرسرایی خلاق و خوانش متون و با اجرای طرح‌های ادبی خیال‌انگیز ، کودکان حاضر را به انجام فعالیت ادبی دعوت کردند. کارگاه‌های دیگر این ویژه‌برنامه شامل بازی‌های قرآنی، کارگاه کاردستی ، ماسک‌سازی، کاغذوتا و کاغذوتا ویژه بازی‌های نمایشی خلاق و غرفه‌های هنری چون نقاشی خلاق، سفال‌گری و نقاشی روی ظروف سفالی و عکاسی بود.
استاندار یزد و هیئت همراه از کارگاه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند و مربیان هرکدام در خصوص فعالیت‌های انجام شده در غرفه‌ها به بازدیدکنندگان توضیح دادند. گفتنی است بیش از 500 کودک در این کارگاه‌ها شرکت کردند.
در حاشیه این ویژه‌برنامه محمد مهدی فنایی خیّر کانونی قول خرید یک دستگاه خودرو برای کانون پرورش فکری استان را داد و استاندار نیز از اهدا مبلغی به همان میزان به کانون را اعلام نمود.