مدیر کل کانون استان در برنامه‌ی روز نوجوان عنوان کرد:

کانون خانه‌ی دوم شما نوجوانان است/ شهدای واقعه شیراز یادشان ماندگار خواهد شد

ویژه برنامه‌ی «نوجوان امروز» شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر مرکز شماره ۴ با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، ویژه برنامه‌ی «نوجوان امروز» شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ به مناسبت روز نوجوان در مرکز شماره ۴ برگزار گردید. زنجانی، مدیر کل کانون استان و سخنران ویژه‌ی این برنامه با اشاره به ماندگار شدن یاد شهدای نوجوان واقعه شیراز  گفت: ما همیشه در روز و هفته‌ی ملی کودک برنامه‌های متنوعی را برای کودکان اجرا کرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد تا کنون نوجوانان کمی مورد غفلت قرار گرفته و آنچنان که باید به این دوره‌ی سنی توجه بسیاری نشده است. بنابراین ما باید شرایطی را فراهم کنیم که نوجوان دیده شود، درک شود، شادی کند و راضی باشد. زنجانی خطاب به نوجوانان حاضر در سالن بیان داشت: کانون خانه‌ی دوم شما نوجوانان است و ما در هفته‌ی نوجوان با اجرای برنامه‌های متنوع سعی داریم که شادی و نشاط را به شما نوجوانان بیشتر از قبل هدیه کنیم. زنجانی در ادامه به نقش مهم نوجوانان در جامعه اشاره و آنان را تشویق کرد تا با انتخاب و تفکر درست مسیری را پیش بروند که برای آینده خود و جامعه‌شان مفید باشد.
ویژه‌ی برنامه‌ی «نوجوان امروز» با برنامه‌های متنوع و مفرح از جمله: اجرای سرود، نجوم، تردستی، مسابقه گروهی، اکران انیمیشن و.... به مناسبت شهادت شهید حسین فهمیده برگزار گردید.