به میزبانی استان اصفهان:

درخشش ۶ قصه‌گوی کرمانشاهی در رقابت جشنواره قصه‌گویی منطقه ۲ کشوری

۶ قصه‌گوی کرمانشاهی در بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی منطقه ۲ کشوری در استان اصفهان و در بخش‌های ملی، آیینی سنتی و زبان اشاره خوش درخشیدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ی ۲ کشوری، سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن تبریک به برگزیدگان و مربیان آنان گفت: خوشبختانه در دوره‌ی بیست و چهارم منطقه‌ی ۲ جشنواره قصه‌گویی نیز همچون سال‌های گذشته کرمانشاه مهد قصه‌های کهن، خوش درخشید. زنجانی ضمن ابراز خرسندی از اجرای اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و درخشش آنان در جشنواره بیان داشت: عشق، تلاش و زحمات مربیان کانون در تربیت و پرورش نوجوانان قصه‌گو نتیجه‌ی این موفقیت است.
حسب رای داوران بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی منطقه ۲ کشوری، پویا بازرگان با قصه‌ی رستم و اسفندیار در بخش آیینی سنتی، زهرا جمشیدی با قصه‌ی فرشته‌ای از آسمون و شکیبا فرخی با قصه‌ی کلاغ خنزر پنزری در بخش ملی نوجوان و غزل محمدنژاد با قصه‌ی ننه کلاغ و روباه در بخش زبان اشاره به عنوان برگزیده به بخش ملی جشنواره‌ی قصه‌گویی راه پیدا کردند. همچنین سوگند میرزایی با قصه‌ی زال و سیمرغ در بخش آیینی سنتی نوجوان و آران احمدی با قصه‌ی پسر کچل و خان ظالم در بخش ملی نوجوان به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند...