کد خبر: 198272
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی به بازار کتاب آمد

"گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی" نام کتاب داستانی از ژوزف تئوبالد نویسنده انگلیسی است که توسط معصومه انصاریان ترجمه و به بازار کتاب کودک عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب با رعایت قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه رسمی انتشارات بلومز بری منتشر شده است.
داستان کتاب در باره گوسفندی است که وقتی به خواسته‌هایش نمی‌رسد عصبانی می‌شود و از عصبانیت و ناراحتی شاخ در می‌آورد، دندان‌هایش از دهانش بیرون می‌زند، گل‌ها را لگد می‌کند، اردک‌ها را می‌ترساند، دم‌ گاو را گاز ‌می‌گیرد و ...
این کتاب با تصویرگری ژوزف تئوبالد برای گروه سنی "الف" (پیش از دبستان) و "ب" (سال اول، دوم و سوم دبستان) در 32 صفحه و شمارگان 15000 جلد و قیمت 22000 ریال عرضه شده است.
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این کتاب دیگری از این نویسنده را با عنوان "گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد خیلی بزرگ" در سال 1384 چاپ کرده است.
کتاب "گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی" در پایان سال 1388 منتشر و در تابستان امسال در فروشگاه‌‌های کانون عرضه شده است. انتشارات کانون در سال گذشته توانست 64 جلد کتاب چاپ اول را منتشر کند که بیشتر آن آثار تالیفی و مربوط به گروه سنی "د" و "ﻫ" (راهنمایی و دبیرستان) بوده است ضمن این‌که 84 عنوان کتاب نیز تجدید چاپ شده است.