منبع دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی انتخاب شد

کتاب "سیره‌ی علمی و عملی امام رضا(علیه‌السلام)" نوشته عباسعلی زارعی‌سبزواری به عنوان منبعِ دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی انتخاب شد.

         به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کتاب از بخش‌های مختلفی همچون معنای سیره و سیره‌شناسی، سیره‌ی عبادی، اخلاقی، اجتماعی و تربیتی امام رضا(ع)، فرهنگ نماز در سیره‌ی امام رضا(ع) و سیره‌ی قرآنی، علمی و سیاسی امام رضا(ع) تشکیل شده است.
         کتاب "سیره‌ی علمی و عملی امام رضا(ع)" توسطشرکت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) و دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) منتشر شده است.
         بر اساس این گزارش، این کتاب قرار است به زبان انگلیسی ترجمه شود تا علاقه‌مندان غیر فارسی زبان در سراسر جهان نیز بتوانند در بخش انگلیسی این مسابقه‌ی بین‌المللی شرکت کنند.
         سوال‌های مسابقه دومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی از این کتاب استخراج می‌شود و به صورت چهار گزینه‌ای بر روی پایگاه رضوی و پایگاه ویژه مسابقات اینترنتی کانون به نشانی http://www.kanoonquiz.ir قرار می‌گیرد.
         در عین حال، فایل این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت pdf تبدیل می‌شود تا علاقه‌مندان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
         گفتنی است جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، پایگاهی مستقل را برای این منظور در نظر گرفته است که به زودی نشانی آن اعلام خواهد شد.
         زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی از 31 فروردین تا 31 مرداد 1391 تعیین شده است.
   این مباحث در دومین جلسه مسوولان جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی در دفتر مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون مطرح و تصویب شد.