تجلیل از استاد شهید مطهری به عنوان مروج قصه‌گویی

از شخصیت علمی استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان یکی از مروجان قصه‌گویی در ایران در شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی تجلیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همه ساله در جریان برگزاری این جشنواره یکی از افراد یا نهادهای مروج قصه‌گویی در کشور مورد تقدیر قرار می‌گیرد که امسال این جایزه به خانواده‌ی شهید مطهری اهدا خواهد شد.
 در این میان سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون در حاشیه‌ی برگزاری نشست شورای سیاست‌گزاری این جشنواره ضمن تجلیل از معلم شهید استاد مطهری، تاکید کرد که این استاد فرزانه در کنار انتشار آثار ارزشمندی در حوزه‌ی تفکر و اندیشه‌ی اسلامی  به امر بازنویسی قصه برای کودکان ونوجوانان در کتاب «داستان راستان» اهتمام ویژه‌ای داشته و این نشان‌دهنده‌ی اهمیت این امر و توجه ایشان به تربیت کودکان است.
وی یادآور شد که برای برگزاری این مراسم و دریافت جایزه، از خانواده‌ی آن شهید بزرگوار دعوت خواهد شد که در تبریز و در جمع میهمانان و شرکت کنندگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور یابند.
در دوره‌ی گذشته جشنواره از مصطفی رحماندوست به عنوان مروج قصه‌گویی تجلیل شد.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای 29 بهمن تا 2 اسفند با حضور برگزیدگان رقابت‌های استانی و منطقه‌ای قصه‌گویی کانون، قصه‌گویان برگزیده خارجی، قصه‌گویان برتر بخش صوتی، نویسندگان و بازنویسان برگزیده قصه‌های کهن ایرانی در تبریز برگزار خواهد شد.