برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نشستی رسانه‌ای تشریح می‌شود

برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی توسط مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی رسانه‌ای روز سه‌شنبه 24 بهمن تشریح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این رویداد بین‌المللی فرهنگی قرار است از روز 29 بهمن تا 2 اسفند با حضور مطرح‌ترین قصه‌گویان داخلی و خارجی در تبریز برگزار شود.
در همین حال سیدصادق رضایی مدیرعامل و محمد باقرآدوسی معاون فرهنگی و رییس جشنواره، محمود مروج مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون و دبیر جشنواره و مدیر کانون استان آذربایجان شرقی پیش از آغاز این رویداد، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 24 بهمن 1391 خبرنگاران رسانه‌های جمعی کشور را در تهران در جریان برنامه‌های این جشنواره قرار می‌دهند.
این نشست در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران میزبان اهالی رسانه‌های جمعی کشور خواهد بود.
بر اساس این گزارش روایت‌گران ایرانی این قصه‌ها از میان قصه‌گویان سراسر کشور در جریان برگزاری 31 جشنواره استانی و 4 جشنواره منطقه‌ای برگزیده شده‌اند و 10 میهمان خارجی از میان بیش از 700 رایانامه و 36 قصه‌گوی ایرانی به جشنواره راه ‌یافته‌اند.
این در حالی است که در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال علاوه بر موضوع‌های آزاد، موضوع بازآفرینی و بازنویسی متون کهن و قهرمانان و پهلوانان ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.
تجلیل از استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان مروج قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.