کد خبر: 220603
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۸
بازدید 2662
آموزش سبک زندگی اسلامی با تکیه به سیره رضوی

اردوی سال 92 در استان مرکزی به مدت 3 روز و از 4/06/92 لغایت6 /06/92 با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی با تکیه بر سیره رضوی با حضور اعضای پسر استان کرمانشاه در اردوگاه تربیتی امیرکبیر واقع در باغک شازند برگزار می شود.

اردوی سال 92 اردویی است مهارتی معنوی که حول محور سبک زندگی اسلامی تعریف می شود اردو به عنوان فعالیتی که فرصت  زندگی مستقل هر چند در زمان اندک فراهم می کند یکی از بهترین  فعالیت ها جهت اجرا یی کردن بهتر سبک زندگی است به خصوص این که هر سال اعضای جدیدی برای شرکت در اردو انتخاب می شوند.

هدف از برگزاری این اردوآموزش سبک زندگی اسلامی با تکیه بر سیره رضوی ، ایجاد فضایی با نشاط  به منظور تقویت روحیه و حس زیبا شناسی ، آشنایی با مهارتهای زندگی با بهره گیری از آداب و احکام اسلامی ، تقویت حس مسولیت پذیری ، تقویت همدلی و همکاری گروهی با زندگی در دل طبیعت و آشنایی با مهارتهای خاص امداد و نجات اعضا ی شرکت کننده  است 92در این اردو  گروه سنی نوجوان پسر هستند ازاستان کرمانشاه  و مرکزی که   استان مرکزی میزبانی این عزیزان را به عهده دارد.این اردو به مدت 3 روز از تارخ 4/6/92 لغایت 6/06/92 در اردوگاه تربیتی امیرکبیر واقع در باغک شازند با اجرای برنامه های  قصه گویی رضوی ، مسابقه گنجینه رضوی ، بازدیدو زیارت امام زاده آستانه ، بازیهای گروهی ، دوباره نگاه کن (کاردستی حجمی )، و... برگزار می شود.