حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان خوزستانی در اولین جشنواره‌ی سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان خوزستانی در اولین جشنواره‌ی سراسری مشاعره و شعر خوانی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالنبی شاکریان مدیر کل کانون استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: 658 عضو دختر و پسر مراکز کانون در شهرهای مختلف استان در اولین جشنواره‌ی سراسری مشاعره و شعر خوانی رضوی شرکت کردند.
وی افزود: در بخش شعرخوانی 404 عضو مراکز کانون خوزستان با ارسال لوح فشرده‌ی آثار خود در یکی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که توسط کانون پرورش فکری در استان مازندران برگزار می‌شود شرکت کردند.
شاکریان در ادامه از حضور 253 کودک و نوجوان خوزستانی در بخش مشاعره سخن گفت و توضیح داد: آثار شرکت کنندگان مسابقه مشاعره رضوی، در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال و مسابقه‌ی شعر خوانی رضوی در چهار گروه سنی 7 تا 9 سال،10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.
مدیرکل کانون خوزستان در پایان هدف از حضور در اولین جشنواره‌ی سراسری مشاعره و شعر خوانی رضوی را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در مراکز کانون استان عنوان کرد و یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره در دو بخش مشاعره و شعر خوانی، 23 شهریور در ساری برگزار خواهد شد.