"شبیه صبح خرداد " در بوته‌ی نقد کودکان و نوجوانان

کتاب شعر شبیه صبح خرداد با حضور طاهره شهابی شاعر کودک و نوجوانان در تبریز در قالب ویژه برنامه "دو پنجره" مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این ویژه برنامه‌ی ادبی در خصوص ویژگی‌های شعری کتاب "شبیه صبح خرداد" بحث و تبادل نظر شد.

کودکان و نوجوانان عضو کارگاه‌های ادبی مراکز کانون استان آذربایجان شرقی  در این مراسم رو در رو با شاعر این کتاب درباره شعر کودک و نوجوان گفتگو کردند.

"طاهره شهابی" با اشاره به ویژگی‌های لحظات شاعرانه که منجر به آفرینش شعر می‌شود  در خصوص قالب‌های شعر کلاسیک و شعر نو و تاثیر هر یک از این قالب‌ها در مخاطب، با کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم سخن گفت.

در این برنامه‌ی ادبی اشعار کتاب "شبیه صبح خرداد" از طریق پاور پوینت پخش و پس از خوانش مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.نشست تخصصی اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با طاهره شهابی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ویژه برنامه‌های ادبی"دو پنجره" با هدف آَشنایی کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان ادبیان کودک و نوجوان و نقد و بررسی آثار آنان برگزار می‌شود.