نقد کتاب "لالائی برای دختر مرده" با حضور حمیدرضا شاه آبادی در تبریز

ویژه برنامه ادبی "دوپنجره" با نقد کتاب "لالائی برای دختر مرده" با حضور حمیدرضا شاه آبادی نویسنده این کتاب در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این برنامه ادبی که با حضور نوجوانان منتخب فعال استان برگزار شد، حمیدرضا شاه آبادی نویسنده سرشناس ادبیات کودک و نوجوان کشور به سئوالات مختلف شرکت کنندگان درباره این کتاب پاسخ داد.

وی با تقدیر از بیان نظرات و  دیدگاه های نوجوانان حاضر در این برنامه درباره کتاب "لالائی برای دختر مرده" درباره ویژه های سبکی این رمان نکاتی را مورد اشاره قرار داد شاه آبای با اشاره به اهمیت داستان های پلیسی این ژانر را سبک مناسبی برای علاقه مندان به عرصه نویسندگی دانست.

در این برنامه ادبی فاطمه دین پرست، خدیجه عبدالهی و هدیه ناصردوست سه نفر از اعضای نوجوان مراکز کانون مرند و شماره 3 کانون تبریز آثار خود را قرائت کردند و حمیدرضا شاه آبادی نظرات خود را درباره داستان های قرائت شده بیان کرد.

تقویت مهارت های داستان نویسی، آشنائی با سبک های رمان و شیوه های نقد ادبی و تبادل نظر رودرروی نوجوانان با نویسندگان مطرح ادبیات کودک و نوجوان کشور از جمله اهداف اجرای برنامه ادبی دو پنجره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =