کد خبر: 226970
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۴
خبرنامه آذر و دی کانون منتشر شد

نشریه‌ی تحلیلی گزارشی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژهی آذر و دی سال 92 منتشر شد.

در این شماره از خبرنامه‌ی کانون گزارشی از مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل جدید و پیشین کانون با حضور وزیر آموزش و پرورش و گزارشی از اولین دیدار صمیمی وزیر با کارکنان کانون به چشم می‌خورد.
در عین حال، مطلبی در مورد انتصاب دکتر محمدعلی شامانی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل کانون و گزارشی از مراسم تجلیل از خدمات سیدصادق رضایی مدیرعامل پیشین کانون در این شماره از خبرنامه تهیه شده است.
گفت‌وگو با علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل در مورد برنامه‌هایش برای آینده‌ی کانون و گفت‌وگو با مسعود ناظمی ابیانه مدیرکل امور مالی و ذی‌حساب در باره‌ی فعالیت‌های مالی کانون بخش دیگری از این شماره خبرنامه را به خود اختصاص داده است.
همچنین گفت‌وگو با محمود مروج مدیرکل هماهنگی امور استان‌های کانون در باره‌ی مراکز سیار شهری، روستایی و پستی و گفت‌وگو با طیب ملکی‌پور مدیرکل کانون استان قزوین و دبیر هفتمین جشنواره‌ی فیلم «کودکان برای کودکان» در باره این جشنواره از دیگر مطالب این نشریه به شمار می‌رود.
بر همین اساس، یادداشت‌هایی از محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل کانون خطاب به مربی کانون شهر زلزله زده بستک و همچنین فاطمه رشید مربی مرکز بستک را در این شماره خبرنامه می‌خوانیم.
محسن حموله سردبیر این نشریه و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز در مقاله‌ای به راه‌بردهای اصلی روابط عمومی کانون برای پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرده است.
گزارش برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در ستاد و استان، گزارشی از آیین تجلیل از پژوهش‌گران برتر کانون، خلاصه‌ای از اخبار کانون زبان ایران و بیان خاطره‌هایی از مربیان مراکز سیار شهری و روستایی در این شماره گنجانده شده است.
حسین نوروزی دبیر تحریره‌ی خبرنامه، کیان جوادی، سیده‌معصومه دلارستاقی، خدیجه اسمعیلی، مستانه تابش، علی بزرگیان و تهمینه حدادی مطالب این نشریه را به رشته تحریر در آورده‌اند.
این نشریه در 96 صفحه و به‌صورت دوماهانه تهیه و منتشر می‌شود.