اجرای «کلوچه دارچینی» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی از 4 اسفند بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش زنده - عروسکی نوشته دیوید وود و ترجمه سیدحسین فدایی در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.
ماجرای این نمایش، در مورد کلوچه‌ی دارچینی تازه پخته شده در یک آشپزخانه است که طی ماجراهایی بسیار هیجان‌انگیز با ساکنان آشپزخانه آشنا می‌شود و ادامه داستان...
بر همین اساس، در این نمایش شاد و آهنگین حسین محب‌اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح‌زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان نقش‌آفرینی می‌کنند.
طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدیزاده، موسیقی را فرید نوایی، طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی‌زاده، طراحی لباس را زهرا بداغ‌آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح‌زاده و عماد سالکی بر عهده دارند.
نمایش «کلوچه دارچینی» ساعت 18 هر روز غیر از شنبه‌ها در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان به دیدن این نمایش 70 دقیقه‌ای می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 88966119 و 09357408597 نسبت به ذخیره جا اقدام کنند.