کد خبر: 228648
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
تجلیل از حسین محب‌اهری در مرکز تئاتر کانون

حسین محب‌اهری هنرمند پیش کسوت عرصه تئاتر روز دوشنبه 15 اردیبهشت در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محب اهری هنرمند تئاتر که سه نسل از کودکان ایرانی با بازی و کارگردانی او در تئاتر و تلویزیون آشنا هستند در نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی بازی می‌کند.
در همین روز نمایش «کلوچه دارچینی» در جمع هنرمندان نیز اجرا خواهد شد و مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون و شهرام کرمی کارگردان، مدرس دانشگاه، نمایش نامه نویس و مدیر تالارهنر سخنرانی خواهند کرد.
این مراسم با حضور مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسوولان و هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان، ساعت 18 روز دوشنبه 15 اردیبهشت در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران برگزار می شود.
بر همین اساس «کلوچه دارچینی» یکی از آخرین تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون است که محب‌اهری نقش یک ساعت را در آن بازی می‌کند.
این نمایش هیجان‌انگیز ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده در یک آشپزخانه را که طی ماجراهایی با ساکنان آشپزخانه آشنا می‌شود، به نمایش می‌گذارد.
در این نمایش حسین محب‌اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می کنند.
طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی زاده، موسیقی را فرید نوایی، طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی زاده، طراحی لباس را زهرا بداغ‌آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده داشته اند.