کانون پرورش فکری مازندران و  جمعیت هلال احمراستان تفاهم نامه امضا می کنند

در نشست مشترک مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان، زمینه های همکاری بین دو دستگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در این نشست  که در دفتر مدیر عامل هلال احمر استان صورت پذیرفت؛ با تشریح فعالیت های کانون، افزود؛ این دستگاه فرهنگی دارای قدمتی 40ساله است و در زمینه های گوناگون فرهنگی،علمی و هنری با تشکیل کلاسهای آموزشی در راستای شکوفایی استعداد های کودکان  و نوجوانان، برنامه های متنوعی را در دستورکار دارد.
وی تصریح کرد؛ فرهنگ سازی فعالیت ها و خدمات  جمعیت هلال احمر برای کودکان ونوجوانان ، یکی از ضروریات کار فرهنگی است که می توان با برنامه ریزی و نیازسنجی، مفاهیم پایه ای مرتبط با فعالیت های هلال احمر را در قالبهای مختلف از قبیل کتاب،انیمیشن و سایر نرم افزارهای آموزشی به کودک و نوجوان آموزش داد.
مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مازندران نیزدرسخنانی با خیرمقدم به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک موسسه غیردولتی در حوزه های مختلف فعالیت های متنوعی را ارائه می دهد که ارائه آموزش های عمومی و تخصصی به جامعه هدف و اعضای جمعیت یکی از برنامه مستمر هلال احمراستان است.
وی اذعان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یکی از قدیمی ترین سازمانهای زیرمجموعه جمعیت هلال احمراست که وظیفه جذب و آموزش جوانان، نوجوانان و کودکان را برعهده دارد.
ولی پور خاطر نشان ساخت:  تعامل و همکاری با سازمانهای مرتبط نظیرآموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان در راستای تحقق اهداف این جمعیت استو می تواند ثمرات خوبی داشته باشد.
بر این اساس مقرر شد در نشستی کارشناسی، ظرفیت های مشترک احصا و در قالب تفاهم نامه ای؛ همکاری های مشترک کانون پرورش فکری مازندران  و جمعیت هلال احمر استان تحقق یابد.