آغاز سفر تابستانی تریلی سیار نمایش کانون از استان البرز

تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه عید سعید فطر سفر تابستانی خود را با اجرای نمایش «گروفالو» در استان البرز آغاز می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دور تازه‌‌ی حرکت تریلی سیار نمایش کانون از روز 22 تیر با اجرای نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف‌زاده در 2 نوبت صبح و شب در مناطق مختلف استان البرز آغاز می‌شود.
بر اساس برنامه‌ی اعلام شده از سوی مرکز تئاتر کانون این گروه نمایش در روز 22 تیر از ساعت 9 و 30 تا 11 صبح در کانون امام علی(ع) منطقه عظیمیه کرج به اجرای برنامه خواهد پرداخت و در نوبت دوم از ساعت 21 و 30 تا 23 شب در پارک خانواده ماهان اجرای نمایش دارد.
بر همین اساس دومین روز از سفر تریلی سیار نمایش کانون به استان البرز نیز در نوبت صبح در سالن فردوس در چهار راه گلزار کرج و در نوبت شب در پارک بوستان خیابان شهید بهشتی میهمان خانوادها و کودکان و نوجوانان می‌شود.
در عین حال در سومین و آخرین روز سفر به استان البرز کودکان و نوجوانان مناطق ساوجبلاغ در نوبت صبح در کانون کوثر این شهرستان میزبان گروه نمایش‌ خواهند بود و در نوبت شب نیز در پارک تندرستی فردیس برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.
بر اساس جدول زمان‌بندی برنامه‌ها، مقصدی بعدی این تریلی در این دور از سفرهای خود تا 14 مرداد 94 استان‌های قزوین، زنجان، آذربایجان‌غربی و شرقی خواهد بود و پس از آن با نمایش «مترسک» به کارگردانی امیر مشهدی عباس به سوی استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان به سفرهای خود ادامه می‌دهد.
مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون هم‌چنین اعلام کرد که اجرای دوباره‌ی نمایش گل‌باقالی و روزه کله‌گنجشکی پس از پایان ایام سوگواری از صبح روز 21 تا 25 تیر 1394 در این مرکز هر روز ساعت 10 صبح با هماهنگی قبلی و ساعت 20 به صورت رایگان اجرا می‌شود.