حراست استان آذربایجان شرقی در میان بهترین‌های کانون قرار گرفت

مسوولان حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنج استان کشور که بهترین عملکرد را در یک سال گذشته داشته‌اند در آیینی تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی و به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این آیین که با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون برگزار شد از تلاش‌های رحیم شادی، حسن نقشی، علی‌اکبر سلطانی، صابر قربانی و مهدی قربانی  مسوولان حراست استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران و اصفهان قدردانی شد.

بر همین اساس محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در بخشی از این تقدیرنامه با اشاره به ارزیابی سالانه دفتر مرکزی حراست در بین مسوولان حراست استان‌ها، اظهار امیدواری کرده است: این برگزیدگان در مسیر رشد و تعالی فرهنگ میهن عزیز ایران اسلامی و حراست و صیانت از میراث گران‌قدر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق و سربلند باشند.

آیین تجلیل از برترین‌های حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 24 اسفند در ساختمان شهید ملک‌شامران کانون در تهران برگزار شد.