نامزدهای آخرین بخش جشنواره مطبوعات کودک شناخته شدند

هیأت داوران دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، نامزدهای بخشِ انتخاب نشریه برتر از نگاه مخاطبان را برای دریافت جایزه معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بخش 343 عنوان نشریه در رده‌ی کودک و 462 نشریه در رده‌ی نوجوان مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار گرفت.
این آخرین بخش از 10 بخش جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان است که پس از بخش‌های «تیتر و خبر»، «سرمقاله، مقاله و یادداشت»، «گفت‌وگو»، «گزارش»، «داستان»، «شعر»، «عکس»، «گرافیک مطبوعاتی» و «آثار مخاطبان» اسامی نامزدهای آن معرفی می‌شود.
بر اساس این خبر، در بخش نشریات کودک، ماه‌نامه «امیدان، ویژه‌نامه ماه‌نامه پیشگامان» به سردبیری «میثم اکبرزاده»، ماه‌نامه «روزهای زندگی» به سردبیری «فاطمه شریفی»، دوهفته‌نامه «همشهری بچه‌ها» به سردبیری «مرجان فولادوند و حامد سلیمانی» و ماه‌نامه «جدید» به سردبیری «محمدرضا دوست‌محمدی» به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شدند.
در عین حال، در بخش نشریات نوجوان، ماه‌نامه «سلام بچه‌ها» به سردبیری «سید سعیدهاشمی»، هفته‌نامه «دوچرخه» به سردبیری «مناف یحی‌پور» و ماه‌‌نامه «رشدجوان» به سردبیری «محمدعلی قربانی» از سوی هیأت داوران نامزد شدند.
آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در سال‌های 1392 و 1393 مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت.
گفتنی است مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان به زودی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.