آیین اختتامیه اردوی اعضای مراکز کانون استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم اختتامیه اردوی اعضای دختر منتخب مراکز کانون استان سه شنبه شب در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این مراسم که نوجوانان شرکت کننده در اردو و خانواده های مربیان و نیروهای ستادی کانون حضورداشتند، هادی یوسف زاده با اشاره به فعالیت های این اردوی سه روزه اظهار امیدواری کرد این برنامه ها گامی در جهت آشنایی نوجوانان با مهارت های زندگی باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان درعین حال افزود:با برنامه ریزی های انجام شده تلاش کردیم اردویی با برنامه و هدفمند برگزار کنیم و به همین جهت نوجوانان شرکت کننده در اردو شاهد فعالیت های جذاب فرهنگی، هنری، ادبی در این سه روز بودند.

وی با تعمیق باورهای دینی و گسترش فرهنگ نماز را از محورهایی عنوان کرد که در طول روزهای برگزاری اردو مورد توجه نوجوانان قرار گرفت.

اجرای سرود دوزبانه کانون، تکم خوانی ، قصه گویی با موضوع فرهنگ،رادیو طنز اردو به همراه پخش کلیپی از برنامه های برگزار شده و نیز تقدیر از نوجوانان شرکت کننده در اردو از برنامه های این مراسم بود.

اردوی سه روزه اعضای دختر منتخب مراکز کانون استان آذربایجان شرقی در حالی مراسم اختتامیه خود را پشت سر گذاشت که درآخرین روز آن شرکت کنندگان در اردو  علاوه بر آشنایی با گیاهان دارویی و اجرای فعالیت ویژه هنری و ادبی با همین موضوع در کارگاه تخصصی با عنوان تغذیه سالم حضور یافتند و با غذاهای سالم آَشنا شدند.

گفتنی است مدیرکل امور بانوان استانداری، مشاور استاندار و رییس ستاد اقامه نماز استان، مشاور مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست و عضو ستاد احیای دریاچه ارومیه ،دبیر انجمن اسلامی ادارات استان، معاون تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز، معاون امداد و نجات و معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان با حضور در اردوگاه از برنامه های این اردوی فرهنگی بازدید و در خصوص همکاری های مشترک با مدیرکل کانون استان دیدار و گفت و گو کردند.

اردوی اعضای منتخب دختر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با موضوع بازی و طبیعت 24 شهریور ماه به کار خود پایان داد.