حضور مدیر کل کانون خراسان جنوبی در مهدکودک بنفشه روستای امیرآباد

با اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» توسط بهزیستی استان، مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در این مراسم بر احقاق حقوق کودکان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با هفته ملی کودک،  «طرح یک وعده غذای گرم»  از سوی بهزیستی استان به صورت نمادین در مهدکودک بنفشه روستای امیرآباد آغاز شد.
این مراسم که با حضور مدیرکل کانون  و مسؤولان بهزیستی برگزار شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: هفته ملی کودک فرصتی است تا به ابعاد مختلف زندگی کودکان بیشتر از قبل توجه شود.
حمیدی بهره مندی کودکان را از یک تغذیه سالم از جمله حقوق کودکان دانست  و گفت : برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار کودکان تشنه‌اند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس همه مسؤولان و افرادی که با کودکان سروکار دارند باید به حقوق آنها توجه داشته باشند. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کودکان حق دارند در دنیای کوچک خود کودکی کنند و همه باید برای ساختن دنیای کودکی بهتر برای آنها تلاش کنیم.
هفته ملی کودک با شعار «کودکان تشنه اند» از 15 الی 21 مهر1395 با اجرای بیش از 400 برنامه ویژه کودک و نوجوان در استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.