کد خبر: 260998
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
ایستگاه نقاشی «کودک  و محرم» در حاشیه نماز جمعه بیرجند

ایستگاه نقاشی کودک، با موضوع نماز و محرم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه نماز جمعه بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته ملی کودک و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، روز گذشته در حاشیه نمازجمعه بیرجند ایستگاه نقاشی ویژه کودکان از سوی دبیرخانه هفته ملی کودک  برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی امام جمعه بیرجند، با حضور در این ایستگاه با کودکان گفت‌وگو کرد و برگزاری ایستگاه نقاشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برنامه ارزشمندی دانست.
ایستگاه نقاشی« کودک و محرم» در پارک امام حسین(ع) برگزار شد و پذیرای بیش از 200 کودکی شد که به همراهی والدین خود در مراسم با شکوه نماز جمعه  شرکت کرده بودند.
کودکان با کشیدن نقاشی‌هایی با موضوعات « نماز، محرم، کودکان، هیات‌های عزاداری و کربلا» لحظات به یادماندنی را در حاشیه نماز جمعه تجربه کردند.
قرار است: آثار خلق شده در این ایستگاه نقاشی داوری  و با انتخاب نقاشی‌های برتر از صاحبان آثار برگزیده با اهدای هدیه قدردانی شود.
هفته ملی کودک با شعار «کودکان تشنه اند» از 15 تا 21 مهرماه 1395 برگزار و بیش از 400 برنامه برای کودکان و نوجوانان در استان خراسان جنوبی در حال اجرا است.