جشن‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی

جشن‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 7 مرکز کانون در تبریز و نیز شهرهای ملکان، عجب‌شیر، بناب، سراب، اهر، هادیشهر، ورزقان، شبستر، بستان‌آباد، کلیبر، مراغه و مهربان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این جشن‌ها با حضور پرشور خانواده‌ها، مسئولان و دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های متنوع به اجرا درآمده است.

تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، معرفی رویدادها و شخصیت‌های مربوط به انقلاب از مهمترین اهداف این برنامه‌ها بود.

اجرای سرود، خاطره‌گویی، مسابقه، قصه‌گویی، پخش فیلم، سرود، نمایش خلاق، تئاتر خلاق و برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی و قرائت شعر و قطعات ادبی از جمله برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای را در ایام ا... دهه مبارک فجر برگزار کرد و مراکز فرهنگی هنری آن شاهد حضور گسترده اعضا و دانش‌آموزان، خانواده‌ها و بویژه مسئولان شهرستان در این برنامه‌ها بود.

گزارش تصویری جشن های پیروزی انقلاب در مراکز کانون را اینجا مشاهده فرمایید.