برنامه‌های گسترده کمیته کودک و نوجوان در بزرگداشت دهه مبارک فجر

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان ادارات عضو این کمیته در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون و مسئول کمیته کودک و نوجوان در سخنانی  با گرامیداشت فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: برگزاری شایسته ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم نهادها و سازمان‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی است. وی  در عین حال انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل حاضر به عنوان آینده‌سازان فردای میهن اسلامی را ضرورتی انکار ناپذیر دانسته و بر اهمیت برنامه‌های فعالیت کمیته کودک و نوجوان در این زمینه تأکید کرد. مدیر کل کانون استان با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با  ایام‌ فاطمیه تصریح کرد در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی بزرگداشت دهه مبارک فجر این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان به تبیین برنامه‌ها و سازمان‌های خود پرداخته و در خصوص نحوه اجرا و هماهنگی برنامه های مصوب بحث و تبادل نظر کردند.

اجرای ویژه برنامه ادبی لبخند فجر، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم میهمانی‌لاله‌ها، برگزاری ویژه برنامه‌های فجر 39 با اجرای  فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی نظیر سرود، قصه‌گویی و برپایی غرفه‌های هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و سرگرمی‌های سازنده در مدارس و مهدهای کودک و اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در برنامه‌های زنده رادیو و تلویزیون در  شبکه استانی سهند با همکاری ادارات عضو کمیته از جمله برنامه‌های مصوب این جلسه بود.

 بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره)، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و صداسیما از اعضای کمیته کودک و نوجوان هستند که مسؤولیت آن بر عهده کانون است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =