جشن‌های دهه کرامت در مراکز کانون آذربایجان شرقی برگزار شد

جشن‌های دهه کرامت با شور و اشتیاق وصف نشدنی کودکان و نوجوانان نسبت به خاندان رسالت در مراکز کانون آذربایجان شرقی همراه با اجرای ویژه‌برنامه‌‌ها و فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی تمامی مراکز کانون آذربایجان شرقی شاهد برگزاری مراسم ویژه دهه کرامت بودند. این مراسم از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه داشت.

برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی مانند نشریه‌نگاری، کارت پستال سازی، نمایش خلاق، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی کتاب، مداحی شعر و دکلمه خوانی، سخنرانی، برگزاری اردوهای زیارتی و مذهبی، اجرای مسابقات مختلف، پخش فیلم و انمیشن، کارگاه‌قصه‌گویی رضوی برای اعضا، کارگاه‌های ادبی، تقدیر از اعضای باحجاب، تقدیر از برگزیدگان استانی و کشوری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و ... در این جشن‌ها برگزار شد.

آنچه در این ویژه‌برنامه‌ها مشهود بود عشق و علاقه کودکان و نوجوانان به ائمه و خاندان رسالت بود. کودکان و نوجوانانی که برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها ساعت‌ها وقت گذاشته و با جان و دل در جهت آشنایی با این خاندان تلاش کردند و نتیجه کارشان را در اختیار دیگر دوستان و اعضای کانون قرار دادند.

گزارش تصویری جشن‌های دهه کرامت رااینجا مشاهده فرمایید.