ضرورت انتقال موثر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان

سرپرست کانون پرورش فکری مازندران در جلسه کمیته کودک ونوجوان دفاع مقدس گفت: انتقال موثر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان رویکرد این کمیته در مازندران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی بزدان شناس در آغاز به کار کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مازندران با تاکید بر برنامه ریزی موثر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس افزود: با توجه به اینکه با حساس ترین قشر جامعه سرو کار داریم، مسوولیت مهمی به عهده ماست.
وی اظهار داشت:بر اساس ساختار ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس استان، مسوولیت کمیته کودک ونوجوان به عهده کانون سپرده شد تا با همراهی دیگر دستگاه های متولی کودک همچون؛ بهزیستی، صدا و سیما و کانون زبان بتواند در جهت انتقال مفاهیم و ارزش های هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی و اقدامات موثر اجرایی داشته باشد.
دبیر کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت صلح، امنیت و آرامش یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی بر مبنای دفاع و حفظ امنیت ایران اسلامی صورت پذیرفت و بر همین مبنا، نیاز است تا باتوجه به آموزش صلح و دوستی به کودکان ونوجوانان در عین حال آنها را با اهمیت دفاع و امنیت نیز آشنا نماییم.
سرپرست کانون مازندران با بیان شعار این کمیته با عنوان" من انقلابی ام" خواستار برنامه ریزی دستگاه های عضو در این خصوص شد.
در این جلسه، کارشناسان و نمایندگان هریک ازدستگاه ها نیز به بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود در خصوص این هفته پرداختند.
۳۱ شهریور تا ۶ مهر در تقویم ایران به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده و دستگاه های متعدد در قالب کمیته های تخصصی در جهت حفظ و انتقال ارزش های این هفته تلاش می کنند . بر این اساس مسوولیت کمیته کودک وجوان به عهده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =