نقاشی دسته جمعی کودکان ساروی به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس کودکان ساروی به خلق آثار نقاشی با موضوع دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،با توجه به هفته دفاع مقدس، مسوولیت کمیته کودک ونوجوان گرامی داشت این هفته به این اداره کل سپرده شد.

بر همین اساس با برگزاری جلسات کارشناسان دستگاه های عضو، ویژه برنامه هایی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان در سطح استان و شهرستان ها در دستور کار قرار گرفت.

یکی از این برنامه ها نقاشی جمعی کودکان با موضوع دفاع مقدس بود که با حضور بیش از یکصد  کودک  از مهد های کودک شهرستان ساری در پارک کودک مرکز استان برگزار شد.

در این برنامه که با همکاری بهزیستی استان اجرا شد؛ اعضای مهد های کودک تصور خود از دفاع مقدس را نقاشی کشیدند.

در عین حال دربرنامه ای که با حضور اعضای کانون و دانش آموزان ابتدایی ساری با عنوان " خط سرخ" در سالن شهید حدادی اداره کل کانون مازندران برگزار شد، برنامه هایی مانند: سرود، قصه گویی، معرفی کتاب، شعر خوانی، نمایش فیلم و ... با موضوع دفاع مقدس اجرا شد.

آشنایی کودکان مازندران با مفهوم دفاع مقدس

در عین حال همزمان با این هفته کلیه مراکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان ها متناسب با این هفته با اجرای برنامه هایی مانند: عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید و شهدای مدافع حرم، معرفی شخصیت شهدای نوجوان، اجرای نمایشگاه دفاع مقدس در مراکز، اجرای برنامه های دسته جمعی نقاشی روی پارچه در شهرستان ها با کمک بهزیستی و مدارس، معرفی ایام و وقایع، برپایی ایستگاه های نقاشی و کاردستی در مدارس و مراکز کانون با دعوت از خانواده ها و مسوولین و ... را  اجرا کردند.

این برنامه ها با هدف انتقال مفهوم " دفاع مقدس و ارزش های انقلاب" صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =