برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کانون تلاش می کنیم

فرماندار و نماینده‌ی مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی طی دیدار با مدیرکل کانون استان گیلان حمایت خود را از افزایش گستره‌ی فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی اعلام‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، طی این نشست که درمحل فرمانداری رودسر صورت‌گرفت، امیرجانبازی، فرماندار این شهرستان اهمیت مقوله فرهنگ را مورد توجه قرارداد و با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه، از اختصاص بودجه برای تجهیز، بهسازی و هم‌چنین افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کانون خبرداد.

جانبازی در همین حال از اختصاص بودجه برای راه‌اندازی سومین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در  شهرستان رودسر سخن‌گفت و تجهیز و بهسازی مراکز فرهنگی هنری رودسر و زیاز را از اهم برنامه‌های مسوولان شهرستان توصیف‌کرد.

برنامه‌ریزی برای تکمیل فضای آموزشی مرکز فرهنگی هنری و کانون زبان شهرستان رودسر از دیگر موضوعات مورد توجه امیر جانبازی در این نشست بود.

عضو هیات رئیسه و نماینده‌ی مردم شهرستان رودسر درمجلس شورای اسلامی نیز طی این دیدار به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی پرداخت و با یادآورشدن نقش کانون در ارتقای توان‌مندی‌های مخاطبان گفت: افزایش همکاری‌های دستگاه‌های استانی درجهت پیش‌برد اهداف، از اولویت‌هاست و برهمین اساس در سایه تعامل با فرماندارو  دیگرمسوولان شهرستان برای نیل به هدف ‌ها تلاش‌خواهیم‌کرد.

اسدلله عباسی، هم‌چنین با خاطرنشان‌کردن فعالیت‌ مراکز کانون در رودسر و زیاز اظهارداشت: بسترهای مناسبی نیز دربخش چابکسر وجود دارد و از این رو با همراهی فعالان حوزه فرهنگ و هم‌چنین رایزنی با مسوولانی استانی، درجهت راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری و کانون زبان این بخش گام برمی‌داریم.

اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون گیلان نیز طی این دیدار با قدردانی از نگاه ویژه مسوولان به مقوله فرهنگ گفت: نگاه فرهنگی مسوولان، مایه‌ی دلگرمی تمامی دست‌اندرکاران عرصه‌ی فرهنگ، به ویژه کارکنان کانون پرورش فکری است.

وی در ادامه سخنان خود به ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته و روند رو به رشد کانون گیلان پرداخت و با تشریح خواسته‌های این مجموعه اظهارکرد: نگاه کانون متوجه تمامی مخاطبان است و از این رو ضمن استقبال از تجهیز و بهسازی مراکز، به راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی نیز می اندیشیم.

این مسوول استانی درعین حال فعالیت‌های کانون زبان ایران را در سطح کشور دارای اهمیت ویژه خواند و از تلاش مسوولان برای بهره‌گیری مخاطبان از ظرفیت‌های این مجموعه قدردانی کرد.

بنابراین گزارش بازدید از مرکز فرهنگی هنری رودسر  و هم‌چنین حضور در محل احداث  کانون بخش چابکسر، از برنامه‌های جانبی این دیدار بود و طی این بازدید، مسوولان بر حمایت از فعالیت‌ها و هم چنین افزایش فضاهای آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکیدکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =