گرامیداشت هفته ملی کودک در مازندران

سرپرست کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کودک در مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان شناس با اعلام این خبر افزود: گرامیداشت هفته ملی کودک از 15 لغایت 21 مهرماه با شعار " هر کودک نشانی خدا " برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسوولیت این اداره کل با عنوان ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک مازندران، اظهار داشت: هفته ملی کودک امسال به دلیل تقارن با ایام محرم، رنگ و بوی حسینی به خود خواهد گرفت و به همین منظور، برنامه های دستگاه های متولی حوزه کودک از جمله کانون پرورش فکری در سطح استان با رویکرد محرم حسینی برگزار خواهند شد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک مازندران تصریح کرد: کانون پرورش فکری مازندران نیز همزمان با روز جهانی کودک در 16 مهرماه اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت این هفته با حضور استاندار مازندران، مسوولان استانی و کودکان و خانواده می نماید.

وی اضافه داشت: مراکز فرهنگی و هنری این کانون نیز در سطح شهرستان ها اقدام به برگزاری نمایشگاه از دستاورد های اعضا و مربیان خود در مراکز خواهند کرد، همچنین اجرای ویژه برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی بر اساس شیوه نامه های  گرامیداشت هفته ملی کودک، برگزاری نشست های فرهنگی و آموزشی با هدف تحقق حقوق کودک و آشنایی والدین با نیازهای مهم کودکان و ... از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

سرپرست کانون مازندران اظهار داشت: نمایشگاه هفته ملی کودک نیز از 15 تا 21 مهرماه در این کانون دایر خواهد بود و علاقمندان می تواند با حضور در این اداره کل، صبح ها از ساعت: 9تا 12 و عصر از ساعت: 14 تا 18  از این نمایشگاه دیدن نمایند.

یزدان شناس همچنین با اعلام روز شماره هفته ملی کودک خاطر نشان ساخت:       شنبه15 مهر،        کودک،زیرچتر ایمان – یکشنبه 16مهر، کودک در پناه خانواده-        دوشنبه 17 مهر،کودک،محیط زیست و میراث فرهنگی - سه شنبه18مهر، کودک،سلامت و ایمنی-چهارشنبه19 مهر،کودک و فناوری های نوین- پنج شنبه20 مهر، کودک،کتاب و محصولات فرهنگی و جمعه 21مهر، مفهوم کودکی،  تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =