پیام مشترک مدیران کل کانون و آموزش و پرورش گیلان به کودکان

به مناسبت روزجهانی کودک، مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان گیلان در پیامی مشترک، این روز را به تمامی آینده‌سازان ایران اسلامی تبریک‌گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در این پیام که به امضای مشترک اسفندیار ضیائی و مهدی حاجتی، مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان گیلان رسیده، از کودکان به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه و نقش‌آفرینان اصلی فردای کشور یاد شده است.
اشاره به جایگاه عظیم کودکی و نقش‌آفرینی این دوران در هموارسازی مسیر بزرگ‌سالی، از دیگر بخش‌های این پیام تبریک به شمار می رود.
درادامه این پیام، از مدرسه به عنوان اولین جایگاه رسمی تجربه اجتماعی و اثر ‌بخشی شیوه‌های جذاب، خلاق و غیرمستقیم کانون، به عنوان یاری‌گر دست مهربان و آسمانی کودکان برای ساختن فردایی از شکفتن و بالندگی با تکیه بر ارزش‌های دینی و میهنی یاد شده است.
در بخش پایانی این پیام نیزخطاب به کودکان آمده‌است: امروز که در تقویم جهانی به نام کودک نام‌گذاری شده، دعا می کنیم درپرتو عنایات حضرت حق و توجهات ولی‌عصر(عج)، همواره لبانتان به شکوفه‌های لبخند شکوفا، دیدگانتان به عشق و ایمان امام حسین(ع) روشن و گام‌هایتان برای ساختن فردایی بشکوه پویا و آسمان آرزوهایتان همواره آبی و والا باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =