چهارمین کتابخانه پستی کانون آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته ملی کودک، کتابخانه پستی کانون این شهرستان با حضور فرماندار ومدیر کل کانون استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در آیین گشایش کتابخانه پستی شهرستان اهر هادی یوسف‌زاده با تبریک ایام هفته ملی کودک، تلاش برای توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در موضوع کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با آغاز فعالیت‌های این کتابخانه کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر از فعالیت‌های آن  بهره‌مند خواهند شد.

وی توجه به ارتقای برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان را رویکرد اصلی کانون عنوان و در عین حال تصریح کرد:امیدواریم با مساعدت و همراهی مسئولان استانی و شهرستان اهر به ویژه فرماندار این شهرستان شاهد فعالیت‌ کتابخانه سیار روستایی در آینده نزدیک باشیم.

افتتاح کتابخانه پستی اهر

یوسف‌زاده در این مراسم با تشریح برخی از برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک از استقبال گسترده خانواده‌ها و کودکان از این برنامه‌ها خبرداد و افزود: آئین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک به میزبانی مراکز کانون در سراسر استان و با حضور گسترده و پرشور کودکان و اولیای تربیتی در حال برگزاری است.

زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر نیز با گرامیداشت « هفته ملی کودک » از حضور خود در برنامه بزرگداشت این ایام در روزهای گذشته خبرداد و کودکان را آینده‌سازان و سرمایه‌های عظیم اجتماعی اجتماعی کشور دانست. وی با ابراز خوشحالی از آغاز به کار کتابخانه پستی از تلاش‌ها و اقدامات مدیر کل کانون استان در این راستا قدردانی کرد و افزود: هر اندازه روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم واجد ارزش است و یقیناً در رفع آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

فرماندار اهر ترویج کتابخوانی را مهمترین شاخصه توسعه فرهنگی عنوان کرد.

افتتاح کتابخانه پستی کانون اهر

کتابخانه‌های پستی کانون آذربایجان شرقی قبلاً در شهرهای تبریز، مرند و میانه فعال بودند و با آغاز به کار کتابخانه پستی اهر تعداد کتابخانه‌ها پستی استان به چهار کتابخانه افزایش یافت.

گفتنی است در سومین روز از هفته ملی کودک نیز کتابخانه شماره 2 سیار تبریز افتتاح شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =