واگذاری برنامه‌های فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به کانون آذربایجان شرقی

در چهارمین روز از « هفته ملی کودک »، دکتر محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع کانون تبریز حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن حضور در بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز از فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع آن به مناسبت « هفته ملی کودک » بازدید و از تلاش مربیان کانون قدردانی کرد.

دیدار و گفتگوی مدیران کل کانون و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در این دیدار مقرر شد برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز توسط کانون آذربایجان شرقی و با اجرای قعالیت‌های مختلف و جذاب صورت گیرد.

یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با تاکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اظهار امیدواری کرد فعالیت‌های در نظر گرفته شده، با استقبال کودکان و نوجوانان همراه شود.

بحث و تبادل نظر در باره همکاری‌های کانون و اداره ارشاد در برگزاری مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین از تریلی نمایش سیار و دومین کتابخانه سیار شهری تبریز بازدید و از همکاری‌های مشترک با کانون در این زمینه استقبال کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =