دیدار اعضای منتخب کانون با سرپرست استانداری چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز جهانی کودک بیانیه ی حقوق کودک را با حضور سرپرست استانداری و مدیران کل دستگاههای دولتی قرائت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز جهانی کودک در سالن جلسات شهید مردانی با سرپرست استانداری و مدیران کل دستگاههای دولتی دیدار کردند.

در این دیدار که اعضای منتخب مسابقات ملی و بین المللی حضور داشتند اعضا به ، قرائت قران، خواندن شعر، شاهنامه خوانی، اهداء هدایای فرهنگی، قرایت مطالبات خود و ... پرداختند.

قرائت بیانیه ی حقوق کودک از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست بود که توسط عضو کودک مرکز فرهنگی هنری فارسان اجرا شد.

اهداء شمعدانی پرورش یافته توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری سامان به گودرز امیری سرپرست استاندار و تشبیه کودکان به این شمعدانی که نیاز به مراقبت و پرورش دارد توسط این قشر از دیگر برنامه های این نشست محسوب می شد.

در این دیدار فاطمه دوستی مدیر کل امور با نوان استانداری و مسئول کنوانسیون حقوق کودک استان، مدیر کل حوزه هنری استان، معاون فرهنگی سازمان بهزیستی و دیگر متولیان دستگاههای دولتی حضور داشتند.

در این نشست 40 نفر از اعضای منتخب دختر و پسر مراکز کانون و اعضای بهزیستی استان نیز حضور داشتند و هدایای خود را از دست گودرز امیری سرپرست استانداری و فاطمه دوستی مدیرکل امور با نوان استان دریافت کردند.

در پایان نیز اعضا آثار هنری خود از جمله کاردستی ها، نقاشی ها و ... را به سرپرست استانداری تقدیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =