کد خبر: 273472
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
بازدید فرماندار چناران از نمایشگاه هفته ملی کودک

محمد پرویزیان فرماندار چناران در پنجمین روز از هفته‌ی ملی کودک از نمایشگاه «به پاکی کودکی، به سرخی محرم» مرکز فرهنگی هنری کانون دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، ۱۹مهرماه و در پنجمین روز از هفته ملی کودک، مربیان مرکز فرهنگی هنری چناران، میزبان فرماندار و علی بابایی رییس اداره بهزیستی این شهرستان بود.

در بخشی از این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدا و استفاده بهینه از مواد بازیافتی در چرخه تولید، کاردستی‌هایی با استفاده از مواد دور ریختنی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود که موجب شد مسوولان اجرایی شهرستان از نگاه و رویکرد کانون در این خصوص ابراز خرسندی کردند.

فرماندار چناران در  این بازدید ضمن خواندن بخش‌هایی از کتاب‌های علمی چون «انرژی باد» و «انرژی هسته ای» اثر «ریچارد و لوییس اسپیلزبوری» گفت: این‌ها کتاب‌های بسیار خوبی در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی است و لازم است به تعداد زیاد در دسترس کودکان و نوجوانان باشد و به مربیان کانونی توصیه می‌کنم با شیوه‌های خلاق و کانونی، این کتاب‌ها را به مخاطبین خود معرفی کنند تا انشالله آنان در زندگی خود به کار برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =