مسابقه‌ی ربات‌های فوتبالیست مراکز کانون پارس‌آباد

به مناسبت هفته ملی کودک، ربات‌های فوتبالیست مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد به رقابت پرداختند.

در این برنامه، علی برادران مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای شرکت‌کننده در این مسابقه و مربیان همراه گفت: ما اکنون در روزهای پایانی هفته کودک به سر می‌بریم اما در تمام هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها کودک برای ما عزیز است، همیشه کودک برای ما نشانی خداست و همیشه لبخندش دنیای ما را زیبا می‌کند.

برادران ادامه داد: برنامه‌های رباتیک یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های کانون است که کودکان و نوجوانان باعلاقه‌ی بیشتری آن را دنبال می‌کنند و امروز ما این امکان را برای آن‌ها فراهم کردیم تا اعضای رباتیک مراکز بتوانند با همدیگر بیشتر آشنا شوند و در کنار رفاقت به رقابت بپردازند.

در ادامه، مصطفی اسوار مربی رباتیک مراکز کانون پارس‌آباد  شیوه‌ی اجرای مسابقه و قانون‌های حاکم بر بازی را برای اعضا توضیح داد و گروه‌های چهارنفره مراکز شروع به بازی کردند.

در این مسابقه هر گروه مزین به نام شهید مرکز خود شده بود، به‌طوری‌که گروه مرکز یک "شهید نوجوان محمدعلی برزگر" و گروه مرکز دو "شهید نوجوان سولدوز جعفری" نام‌گذاری شده بود که بعد از رقابتی تنگاتنگ نتیجه بازی دو بر دو مساوی به اتمام رسید.

در حاشیه‌ی این مسابقه اعضای حاضر از نمایشگاه تازه‌های کتاب کانون پرورش فکری که به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز یک برپاشده بود بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است، قرائت صلوات و فاتحه به روح پاک دو شهید نوجوان پایان‌بخش این ویژه‌برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =