کد خبر: 273670
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
بازدید 1312
برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی

بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی در حالی برگزار شد که هشت نفر را از قصه‌گویان استان زنجان را به مرحله بعد فرستاد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آغاز این جشنواره اظهار داشت:

 خداوند تبارک و تعالی خود را قصه‌گو خوانده است و قصه یک واسطه تربیتی و پرورشی مهم و بسیار تاثیر گذار است. که مهارت های شنیداری و گفتاری و خلاقیت و مهارت زندگی را منتقل می کند. قصه،  کودکان و نوجوانان را با تجربیات و وقایع گذشته آشنا می‌کند.

محمد نقی صالحی در ادامه بیان داشت: امسال 290 نفر قصه‌گو در سراسر استان قصه‌های خودشان را در جشن‌های قصه‌گویی ارائه کردند و از این تعداد 29قصه به مرحله استانی راه یافت.

صالحی همچنین در پایان جشنواره قصه‌گویی به قصه گویان راه یافته به مرحله بعدی اشاره کرد و گفت دو نفراز بخش مربیان، فاطمه لطیفیان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره2 با قصه به دنبال مادر و فاطمه حسینی از مرکز فرهنگی‌هنری زرین آباد با قصه حسن بولدوخ، همچنین در بخش آزاد دو نفر به نام‌های یاسمن رحیمی نیکو از مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با قصه هزار آواز و حمید آقایاری از مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه با قصه‌ی راز نشانه‌ها به مرحله بعد راه یافتند.

مدیر کل کانون استان زنجان در خصوص بخش نوجوان گفت سه نفر نیز از اعضای نوجوان کانون به نام‌های سمانه افشار به قصه ماه بود و روباه بود و معصومه جعفری با قصه آسیاب بچرخ و فاطمه تریوه با قصه‌ی کدو قلقله زن که هر سه مشترکا از مرکز فرهنگی‌هنری گرماب بودند به مرحله بعد رفتند.

در بخش رضوی، مهرداد هاشمی از مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با قصه من با امام رضا(ع) کار دارم و در بخش فراگیر نیز معصومه تقیلو از مرکز فرهنگی‌هنری شماره 4 با قصه قدم یازدهم حائز رتبه راه یافته شدند.

در ضمن بخش منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =