بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از مرکز شاهین شهر کانون استان اصفهان

مسوولین محلی در پایان از نمایشگاه آثار فرهنگی،هنری مربیان و اعضا بازدید کردند و ازنزدیک فعالیت های مرکز کانون را مشاهده نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، شهردار و اعضای شورای شهر شاهین شهر از فعالیت های متنوع کانون بازدید کردند.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر ضمن تشکر از تلاش های مربیان مرکز کانون پرورش فکری در شاهین شهر گفت: کانون پرورش فکری با سابقه خوبی که دارد توانسته اعتماد خانواده ها را به خود جلب کند. وی افزود: اهمیت فعالیت ویژه کودکان و نوجوانان هرروز بیشتر برای خانواده ها روشن می گردد و آن ها به خوبی دریافته اند که آینده فرزندانشان در گرو پرورش صحیح خلاقیت و استعدادهای آن ها در سن کودکی است.

فریبا پسنده مسوول مرکز شاهین شهر در این بازدید ضمن تشریح فعالیت های متنوع کانون گفت: بیش از 40 نوع فعالیت در مرکز شاهین شهر برگزار می گردد و تابستان امسال نیز کارگاه های ویژه با کیفیت هرچه بیشتر انجام شد. وی ادامه داد: فعالیت های کانون در تمامی ایام سال نیز برگزار می شود و کودکان و نوجوانان 5 الی 15 ساله با حضور در مرکز از برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی کانون پرورش فکری بهره مند می شود.

مسوولین محلی در پایان از نمایشگاه آثار فرهنگی،هنری مربیان و اعضا بازدید کردند و ازنزدیک فعالیت های مرکز کانون را مشاهده نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =