افزایش اعتباراتِ کانون پرورش فکری جیرفت در سال آینده

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: افزایش فعالیت‌های فرهنگی در جنوب استان کرمان یک ضرورت جدی است؛ در سال آینده اعتبارات کانون پرورش فکری جیرفت را تقویت می‌کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان،نادرمولایی در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کرمان با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره، بر انجام و افزایش فعالیت‌های فرهنگی در جنوب استان کرمان تاکید کرد.

مولایی به گفته‌ای از امام موسی صدر اشاره و خاطرنشان کرد: از قول ایشان نقل شده است که برای امام حسین(علیه‌السلام) ۳ نوع دشمن وجود دارد.

وی گفت: دشمنان دسته اول کسانی هستند که امام حسین (علیه‌السلام) را کشتند و اکنون بی‌خطر هستند، دشمنان دسته دوم کسانی هستند که می‌خواستند آثار امام حسین(ع) را از بین ببرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت افزود: به گفته‌ی امام موسی صدر، خطرناک‌ترین گروه، افرادی هستند که اهداف و نهضت حسینی را از مسیر خارج می‌کنند و تلاش دارند نسل آینده‌ساز از این ریل و اهداف اصلی خارج شود.

مولایی با بیان این‌که یک ضلع تاثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت کودکان مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، یادآور شد: کودک زمانی در اختیار شماست که همچون لوحی سفید و باغچه‌ای کشت‌نشده است؛ اگر آن‌چه که مثمرثمر است کاشتیم، جای علف‌های هرز را گرفته‌ایم، اما اگر علف هرز رشد کند راهی برای گیاه اصلی نیست و از بین‌بردن آن هم هزینه‌بر است.

وی ادامه داد: جنوب استان کرمان، خاکریز اول در آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه‌ی مسوولان فرهنگی است که برنامه‌های جامعی در این حوزه داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت با اشاره به این‌که افزایش آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و ... حاصل کمبود فعالیت‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در تخصیص بودجه‌ها، کمترین بودجه به کارهای فرهنگی اختصاص داده می‌شود؛ کسانی که دغدغه کار فرهنگی دارند از موازی کاری پرهیز کنند.

 مولایی با بیان این‌که افزایش فعالیت‌های فرهنگی در جنوب استان کرمان یک ضرورت جدی است برای افزایش و تقویت اعتبارات کانون پرورش فکری جیرفت در سال آینده قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =