تاکید امام جمعه کرمانشاه بر ایجاد نوآوری در فعالیت‌های فرهنگی کودکان

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نوآوری و نبوغ در ارایه کارهای فرهنگی به‌ کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیت‌الله مصطفی علما در نشست با سرپرست و جمعی از مسئولان کانون کرمانشاه، با بیان این مطلب افزود: کار با کودکان و نوجوانان تاثیر گذار است و در آینده آشکار می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این‌که فعالیت‌های نهادی مانند کانون پرورش فکری بسیار مهم است و باید از تمام خلاقیت و سلیقه‌ها در آن بهره برد گفت: کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همچون نقش بر کتیبه است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: تهدیدات مختلفی از جمله فضای مجازی کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است بنابراین با استفاده صحیح از این فضا آن را به فرصتی برای پیشرفت و اعتلای فرزندان تبدیل کنیم.

وی افزود: دشمنان برای صدمه به فرزندان ما از راه‌های مختلف و جذابی مانند، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای، و... استفاده می‌کنند.

وی گفت: ما نیز در مقابله با این تهدیدات باید از روش‌ها و ابزار مختلف و جذاب استفاده کنیم چرا که دشمن همه جانبه در این عرصه می‌تازد.

مهناز فتاحی نیز در این دیدار گفت: هدف کانون پرورش فکری، پرورش خلاقیت نسلی مومن و معتقد برای آینده کشور است.

وی با اشاره به این‌که مباحث اخلاقی و انسانی می‌بایست اولویت کار با کودکان و نوجوانان باشد افزود: استفاده از واسطه‌های تربیتی در آموزش مفاهیم یکی از رمزهای موفقیت کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =